چه مدت می تواند یک فرد زنده با ارومیه درمان نشده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند یک فرد با ارومیه درمان نشده زندگی می کنند؟ ارومیه نیز به عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی است، که یک بیماری تهدید کننده زندگی شناخته شده است. به طور معمول، بیمار به دیالیز یا پیوند به طولانی طول عمر خود را. اما برخی از آنها نمی خواهند به آنها را به دلایل بسیاری، سپس برای این بخش از مردم چه مدت می تواند زندگی می کنند؟

مرحله بیماری کلیوی (ESRD) با شکست کامل یا تقریبا کامل از کلیه تعریف شده. با کلیه ناکارآمد، ضایعات و سموم خواهد شد تا در بدن ما ساخته شده است در نتیجه منجر به عوارض مختلف و علائم متفاوت است. اگر درمان نشود، این بیماری به سرعت توسعه، مردم ممکن است فقط باید چند ماه به زندگی می کنند.

بنابراین به منظور کمک به آن دسته از مردم با ارومیه اما نمی خواهم که به دیالیز یا پیوند، در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز یا پیوند زندگی می کنند توصیه می کنیم.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.

بنابراین به عنوان یک بیمار با ارومیه، شما نباید تسلیم، تا زمانی که شما مبارزه را نگه دارید، شما می توانید یک فرصت برای زندگی بهتر و طولانی تر داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-prognosis/1399.html





:: برچسب‌ها: ESRD پیش آگهی، ارومیه، چه مدت می تواند یک فرد با ارومیه درمان نشده زندگی می کنند ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: